luni, 2 aprilie 2012

AM REVENIT CU NOI TZEPARE.Care se pare ca se tot inmultesc ....
Ele chiar nu stiu ca daca comanda si nu ridica un colet persoana care trimite plateste foarte multi banii si bineinteles timp.RUSINE SA VA FIE SCROAFELOR IMPUTITE!!!!!


LOCUL 1. Crudu Georgiana, str. Dimitrie Leonida, bl.13, sc.B,ap.25, Bicaz, Jud. Neamt, cod. 516100 
 jorjettegia@yahoo.com  <<<<<<SCROAFA HIDOASA>>>>>O GASITITI PE TRENDZONE PE JORJETTE

LOCUL 2."doamnei de la coafor". DOINA DERVIS
ID messenger doinedervis
 Centrul Educational Bella
Str.Eliberarii, Nr.15, bloc W35, Ap.12
parter Coafor  Constanta

Un comentariu:

  1. ATENTIE la tepari pe olx strict inselaciune cu vanzare de catelusi!azi CRACIUNESCU ANDREEA CRISTIANA ma intepat cu 485 ron, suma pt care o sa ma asigur personal ca va face parnaie!si o si recuperez legal!tocmai am facut plangere la politie la sectia de care apartin,urmand ca maine sa fac plangere si la igpr la sectia bccoc la sectia fraude internet.individa o sa fie cautata pt 2 infractiuni dupa noul cod penal,frauda pe internet si inselaciune,abuz de incredere!dupa cum vad pe google sunt si altii inselati care daca au facut si ei plangere atunci va fi si forma agravanta continuata!puscaria sa o manance de lepra ordinara!nu imi pare rau de suma de bani cat de bataia de joc ca foloseste un pretext cu vanzarea de catelusi si profita de dragostea unui om fata de un animal...pai pt daune "sentimentale" nu o iert ever!am stat 2 ore la circa sa dau declaratii sa fac poze la sms la discutia de pe olx,la foaia cu depunerea unde am specificat la unicredit ca suma ce o depun este plata in avans a unui catel(lucru batut la calculator si printat pe foaia de varsamant, care am depus o si pe asta la politie).se pricepe sarlatana la animale posibil sa si aiba sau cel putin sta mult si se documenteaza, are voce matura 45-55 ani care te induce in eroare si cu accent ardelenesc,a spus ca este din timisoara da naiba stie de unde o fi,pare femeie serioasa care nu te face sa banui ca vei fi escrocat!evident vrajala ca nu trimite decat cu plata in avans ca are un vecin cu masina care aduce la bucuresti etc..dau banu zice ca ia primit ca gata il pregateste de drum.apoi iar mai suna la misto sa caut veterinar,sa iau pampers pt catel etc..apoi ultima oara ma suna sa ma anunte ca o sa ma sune soferul pe la 19 sa stabilim cum face livrarea ..se face 21.30 nu suna nimeni,sun la nr individei 0731397042 telefonul inchis.zic i so fi descarcat,intru pe olx si vad anuntul dezactivat,am intrat clar in dubii instant ca nu avea cum sa dea 8 pui dupa ce a vb cu mine!si bag pe google numele craciunescu andreea unicredit- si ma luat capul cand vad ca erau discutii despre ea pe un blog stop infractiuni..!!!!in secunda doi am plecat direct la circa 10 politie unde am stat 2 ore sa dau declaratii pas cu pas amanuntite, pana si ca avea accent ardelenesc si ce varsta parea ca are etc!!de pe ce numar si cat am vb bla bla!3 pagini..si intr o luna trebui sa imi raspunda oficial.chiar daca nu este tepara cea care are acest cont dar este in complicitate cu cea careia ii pune contul la dispozitie se va afla!cine a deschis cont la unicredit la facut cu un buletin cu o adresa si se va rezolva simplu si usor!chiar daca ar fi murit al cui a fost contul,de unde se retrag banii se va vedea pe o camera si tot va fi prinsa! pe scurt puscaria sa o manance de javra ordinara!un om iubeste si isi doreste un animalut poate isi rupe de la gura de la alte cheltuieli sa il plateasca si imbecila asta ne amageste si ne fura banii!

    RăspundețiȘtergere